Shop Mobile More Submit  Join Login
Practice sketchies by WoLfgIrLyS Practice sketchies by WoLfgIrLyS
Just some human face/expression practice and a cerberus sketch ~
All ~OkamiiRaiin's fault ☻

Art © :iconwolfgirlys:
Add a Comment:
 
:iconokamiiraiin:
OkamiiRaiin Featured By Owner Sep 12, 2013  Student General Artist
AHHHH WhY u.
my ceberus is gonna purr at yours shhh<3///
I still love the first face sketch and ah. Woman gimmie your secret char NOW! :I ♥
Reply
:iconwolfgirlys:
WoLfgIrLyS Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist General Artist
CUZ I CAN 8D
My Sirbus will purr so hard it will blow yours away and then he will roll all over him <3
NU! c: ♥
Reply
:iconorange-kitsunee:
orange-kitsunee Featured By Owner Sep 11, 2013  Student Artisan Crafter
OMG GURL dem faces!!!! the first one is bootyfull! im jelly >:I gimme ur skills and no one will get hurt
dat 3 headed wolf is so epicalicious ;u; the first head from the left is mha fav! those ears are really well done  ♥♥♥
u getting  awesume
Reply
:iconwolfgirlys:
WoLfgIrLyS Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist General Artist
Go away you!   You don't need to worsen your skills with my failness; you can create amazingness at any time in a minute and I need ages so shoooo~ shooo ~
perfectionism at it's worst ~ adksdbnasfbasd ☻
Reply
:iconorange-kitsunee:
orange-kitsunee Featured By Owner Sep 23, 2013  Student Artisan Crafter
no u go away! <3 lemme admire this majestic  cerberus gurl u.u


noooo way >D  
perfection in all it's perfection
Reply
:iconblues-eyes:
Blues-Eyes Featured By Owner Sep 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
CERBERUSSSSSSSSSSSSSSSSS.


This is epic. <3
Reply
:iconwolfgirlys:
WoLfgIrLyS Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you Mooki (:
Reply
:iconblues-eyes:
Blues-Eyes Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
No problem. <3
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
September 10, 2013
Image Size
256 KB
Resolution
2098×1398
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
134
Favourites
5 (who?)
Comments
8
×